प्रेम र युद्धमा जे पनि जायज हुन्छ । सायद युद्ध र प्रेमको मामलामा मानिस निक्कै तल्लो हद सम्म गिर्न सक्छ भनेर जनाउन खोजिएको होला । यो भनाई शाश्वत लाग्छ । सायद सत्य पनि ? आज सम्म युद्ध, प्रेम र महिला यी विषयमा जस्तो विश्व र विश्वमत कुनै पनि कुरामा विभाजित भएको छैन होला । महाभारत देखी युद्ध अनि महिला र प्रेम आज सम्म पनि मानव जगतको अनुहारै कालो गराउने गरि विभिषिकाका कारण भएका छन् । सिताका कारण रामायण मच्चियो भने महाभारतमा द्रौपदीको पनि कम भूमिका छैन । बालीको बध देखी कुरुक्षेत्रका मोर्चामा युद्धमा जायज भन्दै अनेकन तिकडम गरिएका रोचक कथा छन् । तिनमा झुकेको छ मानवता । पौराणिक कथा देखी नै युद्ध र महिला सागै जोडिएको प्रेम र आशक्ति सबैले विश्व अनि सत्ता हल्लाएका छन् । नत्र ईन्द्रको आसन त्यसै त राक्षस डगमगाउन सक्दैनथे । सुरा सुन्दरी र सत्ता ईन्द्र यसैको वरपर हुन्थे । सानोमा कथा सुनेको हो ईन्द्रको अनि रामायाण र महाभारत अनि शिवपुराण १४ ईन्चे श्यामश्वेत टिभीमा हेरेकै हो । ईन्द्रको सत्ता हरेक पल्ट उवर्शीका उर्वौला नृत्यमा मग्न भएरै पल्टेको छ । आजको युगमा भएका भए प्लेब्वाइ कहलाउँथे होलान् ईन्द्र अनि क्याब्रे र डान्स रेस्टुराँका खाँटी ग्राहक । उनको यही महिला र नृत्यप्रेमले स्वर्गको सत्ताका लागि पटक पटक युद्ध भएको छ । देव र दानवगण लडेका छन् । आफ्नो सत्ताका लागि दधिचि ऋषिको हाड समेत बाँकी राखेका छैनन् ईन्द्रले ।नेपाललोकका राजनीति र प्रेम पनि यस्तै कथा सृजना गरिरहेका छन् । पौराणिक कुराहरु आँखा अगाडी साकार रुपमा देखिएका छन् । प्रेम पनि छ यहाँ युद्ध पनि अनि निम्त्याउनका लागि महिला पनि । संविधानसभामा एउटा उर्वौलो नाच छ सत्ताको । त्यसको मादकताका लागि प्रेमीलाई जस्तो घुर्की मारिरहेका छन् विपक्षी । यसो गर्छु उसो गर्छु । प्रेयसीले यसो नगरे बाउले भनेको सँग विहे गरेर जान्छु भने जस्तो सत्ताको नाचमा एकाधिकार नभए यसो गर्ने अनि उसो गर्ने धम्कीका लवज । प्रेममा जे गरेपनि जायज हुन्छ भन्ने मान्यतालाई सत्ता प्रेम सँग मिलाएर बुझिएको छ । उवर्सीका ठूमकामा झैं सत्ताको चुईचुईंमा रमेका सत्ताधारी सँग नृत्यमा आफूहरु पहिलो दर्शक हुनुपर्ने माग छ । अनि सत्ता रानीको नृत्यको दृश्यमा एंगल नमिलेकाहरु चिच्याइरहेका छन् । मैले यसरी हेर्न पाउनु पर्छ अनि उसले यसरी हेर्नुपर्छ ।
सत्ता प्रेमलाई साकार बनाउन एउटा हिंस्रक युद्धको बाटो अपनाएकाहरु तिनै सत्ता रानी सागको निकटताका लागि पुन आक्रामक बनेका छन् । सत्ता रानी र ती प्रतिको आशक्ति अर्को युद्ध देखाइरहेछ । केही धृतराष्ट्र दुर्योधनका पक्षमा वकालत गरिरहेका छन् । अनि बलात् चिरहरण हेरिरहेका छन् पद्दतीको । एउटा दन्त्यकथा बनिरहेको छ युद्ध, प्रेम र महिला बीच सायद ट्रेङ्गुलर लभ स्टोरी हुन सक्छ यो । युद्धले जन्माएको सत्ता प्रेम, आफन्तको प्रेम, लालसा अनि ईन्द्रासनको भोगको चाहना बीच पृथीवी बनेकी देश अनि उन्माद सत्ता रानीको उन्मत्त हुँदै गएको प्रेमको । जायज मानिएको युद्ध र प्रेमको वास्तविक भूवँरीमा एउटा सत्तालिप्साको खेल अनि आसनमाथिको परिवर्तन अनि त्यसका लागि घुर्की धम्की र कृत्यहरु । एउटा मदहोस जवानीको रंग चढेको दलको सत्ता सुन्दरीलाई अँगाल्ने अभिलाषाले जन्माउन लागेको जायज मानिने प्रेम र युद्धका जे पनिहरु ।
0 comments:
Post a Comment